ماده 56 قانون انتخابات

Wiki Article

انتخابات دور دوم مجلس می‌تواند الگویی برای انتخابات ریاست جمهوری شود به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم یک انتخابات سالم، خوب و قانونی داشته باشیم و بتوانیم آسیب شناسی و جمع بندی یک انتخابات ریاست...

رای‌گیری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه دهلران پایان یافت محمد نوذری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از ۱۰ ساعت فرایند رای‌گیری، عوامل برگزاری انتخابات باید ورودی تمامی شعب اخذ رای را بسته و رای‌گیری را پایان دهند.

غضنفری: بانک سینا بابت طلب ارزی توسط صندوق توسعه ملی تملیک شد

↑ فرامرزی، محسن (۱۸ تیر ۱۴۰۲). «آغاز تحرکات انتخاباتی جریان‌های سیاسی برای ورود به بهارستان».

سقف هر کارت آزاد سوخت ۷۰۰۰ لیتر است/ سوخت گیری با کارت شخصی به ۸۰ درصد رسید

انتشار جزئیات مصرف انرژی صنایع بازار سرمایه در اسفند پارسال

فرماندار: روند انتخابات در آرامش کامل در حال برگزاری است به گزارش ایرنا، علی اکبر ورمقانی روز جمعه پس از شرکت در دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق آخرین گزارش از ۱۱۲ شعبه بیجار، مردم با نظم و حفظ فاصله اجتماعی در شعبه حضور می‌یابند و توصیه می‌شود مردم سعی در ساعات اولیه برای رای گیری مراجعه کرده و از تجمعات آخر...

همه حسرت زندگی مرا می‌خورند اما نمی‌دانند من و خانواده‌ام… ببینید

اولین تصاویر از آتش‌سوزی در قطار هشتگرد - تهران

↑ ۴۸٫۰ ۴۸٫۱ ۴۸٫۲ «انتخابات در ایران؛ نگرانی حکومت از احتمال مشارکت حداقلی». دویچه وله. ۱۰ بهمن ۱۴۰۲. بایگانی‌شده از اصلی در ۱ فوریه ۲۰۲۴. دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۲-۰۱.

تغییر سبک زندگی از برنامه‌های اصلی دشمن در حوزه جنگ نرم است

معاون وزیر کشور: دور دوم انتخابات مجلس تجربه ارزشمندی برای انتخابات ریاست جمهوری است معاون سیاسی وزیر کشور گفت: به هر حال باید برگزاری ‌انتخابات دور دوم مجلس را به عنوان نوعی مانور برای تجربه اجرای انتخابات در شرایط کرونایی در نظر گرفت.

جزئیات آخرین مهلت ثبت‌نام زنان متقاضی استفاده از بیمه رایگان صندوق بیمه روستاییان و عشایر

انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه کرج پایان یافت استاندار البرز از پایان زمان رای‌گیری در این استان و شروع شمارش آرا در شعبه‌هایی که مراجعه کننده ندارند، خبر داد و گفت:انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج پایان یافت.
اورزو

Report this wiki page